Follow by Email

21 Haziran 2011 Salı

OYUNCAK












- (Bana oyuncak silahını doğrultmuş çocuğa) Bırak! Bıraksana lan, şeytan doldurur, çek şunu! Başka yöne tut!
- N’oolcak ki, bu oyuncak!
- Oyuncak, gerçek, ne fark eder! Gebertmiyor mu ucundakini? Bu yaştan alıştırıyo’lar sizi!
- Gerçeğini mi versinler abiea, biz böyle oynuyoz!
- (Bir şey diyemem, biraz susarım.) Gerçeği de oyuncak ki, ama öldüren cinsten. Korku desen aynı korku.
- (Dediğim şeyi anlamaya çalışır. Anlar gibi olduktan sonra bana bir şaka yapmak ister.) Ha-ha, bu öldürmez ki, abiieaa... (Bam! Silah ateş alır ve kanlar içinde yere yığılırım.) Elleaah, abiieaa, oyuncak bu, kalk yerden, ühü-ühü, kalk yerden abiieaa!

Silahı ben mi gerçek yapmışımdır, çocuk mu oyuncak sanamamıştır bilinmez. Ben yenilirim. Çocuk da yenilir. Ben mezarlık. Çocuk ise ıslahevi, sonra ceza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder