Follow by Email

25 Haziran 2011 Cumartesi

MİZAH





















Tüm bu yazılar geçici mizah yazılarıdır, muhtemelen bunlara elli (çüş!) yıl sonra kimse gülmeyecektir ama zaten mizah gelecektekileri gıdıklamak değil, yanındakileri güldürmek içindir.
Evet, mizah sadece güldürmek içindir ama aynı zamanda düşündürürse de oh ne ala, mesela Bakırköy’deki düşünen adam heykelini güldürebilirseniz işte gerçek mizah budur, zaten mizahçı sertifikasını da o herif satar, şimdi düşündüm de aslında, hem de gülmeden düşündüm, hiç düşünmemeli galiba artık bunları, hepsine gülüp geçmeli, sadece gülmeli, delirip de gülmeli, çünkü ömrü uzatıyor diyor gaste, düşünmekse kısaltıyormuş, Rus güzelinin yanında yazıyordu, Amerikalı bilim adamları diyordu, zaten Türkiyeli bilim adamı yoktu, ama Türk bilim adamı vardır mesela, Amerika’da yetişir genellikle bunlar, Amerikalı bilim adamlarıyla böyle şeyler bulurlar, sonra da gastelere satarlar, asla gelmezler ama buraya, sanki kendileri çağırırlar oraya, ben olsam ben de gelmem, geleceğime giderim, haydi hep beraber gidelim, sahiden de gitmeli, ülkecek States’e göçmeli, başlamalı her şeye yeniden, eski Türklerin yaptığını, Osmanlı’nın yapamadığını, iç savaş da olmaz hem, kuzeyli Lazlar, güneyli Efeler, olmaz öyle şeyler, Lazı, Çerkezi, Kürdü, İngilizi, Fransızı, temeliyle bir bütündür Türkiye, beş dil, seksen yıl da tecrübe, Türkçe, İngilizce, Fransızca, Farsça, Arapça, hayır Kürtçe yok ha-ha, biri çay yapar biri zeytin, güzel güzel geçiniriz oralarda, başka bir şey üretemediğimiz için, sürekli kahvaltı yaparız, her gün yeniden başlar bizim için, gün ola hayrola, Allah’tan ümit kesilmez, gece gözüyle iş görülmez, neyse, sabah erkenden kalkıp boş kafayla daha iyi ülke kurarım, saatimi kurarım, gözümü açarım, fakat göremem, çünkü göremiyorum, yazamıyorum, kör oldum. KÖR OLDUM! Hiç değilse dilim var, kahkaha atabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder