Follow by Email

18 Haziran 2011 Cumartesi

DIŞI İÇİNE GİRMEK

















Bundan böyle dış dünya benim için bitti. Tüm insanlar yapay zeka, eşyalar ise dekor. Zihnimin içindeki dünya için geçerli bu basit tasvir elbet, o da dışarı çıkmadığım için sadece. Çıktığımda ise tam bir karnaval var. Vardı. En azından bir zamanlar. Şimdiyse çıkmam bile fayda etmiyor, aklımın sahte dünya tahayyülünü terk edemiyorum, onu aşamıyorum artık bir türlü. Hastalık bu denli kötüleşeli ne kadar zaman geçmiş ben de anlamadım. Ama insaf be kardeşim, ben de üç yıldır odamdan bile çıkmıyorum ki! Bilgisayar, internet, filmler, oyunlar, sonsuza uzanan kitaplar ve uyuşturucular, tek gerçekliğim oldu bunlar, daha onları tüketemedim, ki bitecek gibi de durmuyorlar. Berkeley bir anlamda haklı çıktı ve bundan nefret ediyorum. Ama beynimin insanları bir gün mutlaka sokağa dökülecek ve protesto edecekler bunu, biliyorum. Böyle süremez. Umudum onlarda. Şimdilik bekliyorum. (Tabii ki evde.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder