Follow by Email

10 Mayıs 2011 Salı

UYUŞTURAN BAŞLANGIÇ

Sanırım başlangıçlardan en tutarlısı. Kurgunun en gerçekçi noktası. Bir nefes, bir dal, bir poşet, bir doz veya bir tablet... Gerisi rüyalar alemi. Fakat somutluklardan, katılıklardan, kristallerden de kopmaksızın. Çünkü gerçek ya da rüya, biz hep ortadayız. Bir karar vermek, özgür irade sorunsalı. Mai hap mı siyah mı? Ama şimdi ağırlıklı olarak düşlere bağlanacağız tabii ki, kemerlerinizi bağlayın. Benim düşlerim kiminin hayatı elbette ya da tam tersi. Yolculuk başlıyor, sıkı tutunun. Bir delikten düşeceğim ve kendi sanrılarım sizin gerçekliğiniz olacak, şimdilik. Saçma gözükmelerini bırakın, adeta var olmasını dileyeceksiniz çoğunun. İsterseniz uzun vadede benimseyebilirsiniz de, seçim size kalmış. Her şeye rağmen ben sizin de gevşetici bir şeyler almanızı isterdim. Müsamahayı arttırır. Böylece ben de rahatlarım, daha iyi yazarım, daha çok kandırabilirim sizleri, sizin de her şeye inanmaya meyiliniz artar böylece. Buna bu yüzden ücret vermediniz mi? Neden zarar edesiniz? Kitaptan daha yüksek bir verim alabilir, parasını bile çıkartabilirsiniz. Dedim ya, seçim sizin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder