Follow by Email

7 Mayıs 2011 Cumartesi

SUNUŞ

(Giriş müziği)
Deneme bir-ki, deneme bir-ki. Tamam, iyi yazıyor kalem.
N’ooldu, bitti mi müzik? Siktir, kamera!
Gülümse, gülümse! Numara yaptığını bilseler bile.
Merhaba sevgili okurlar, dünya edebiyatından yepyeni bir kitapla daha tekrar karşınızdayız, diyemeyeceğim çünkü bu bölümün üstünden ikinci kez geçiyor olmanız vefakarlığını ve ihtimalini asla göz ardı edemem. Diğerleri içinse, zaten tüm bunları göremediklerinden ötürü, bu girizgahın kendi başına somutlanan varlığı bile bir görüntü oluşturmayacak, nitekim biz bu yayım hizmetini televizyonu olmayan fakirler için değil, ekran başındaki siz sevgili okurlarımız için yapmaktayız.
Salak herif, fakir ne lan, kanal mı kapattıracaksın bize!
Evet, yönetmenim bana işaret ediyor ve az önce kullandığım kelimeden dolayı hepinizden özür diliyoruz, fakat altı üstü bir kelime olduğunu da belirtmeden geçemeyeceğim, diyordum ki canlı yayımda olduğumuz aklıma geliyor ve bu kelimenin sonsuza kadar yankılanabilecek olduğu düşüncesi ile birlikte...
Sıçtım ki çok pis!
Bir sunucu olarak henüz çok acemi olabilirim fakat şu anki beceriksizliklerimin kelime kelime kayıt altına alınıyor olduğunun ve daha sonra milyonlarca kişi tarafından tekrar tekrar izlenirken atılacak kahkaha yoğunluğunun fazlasıyla da bilincindeyim. Sunuculuk zor zanaat, hem de çok zor. Ama biliyorsunuz ki sevgili okurlar, bizler kanalımızın belirlediği yayım politikası doğrultusunda, binbir türlü incelik ve kurnazlıkla önceden hazırlanmış yazılı bir metni sunmak yerine, sunacağımız metni canlı olarak onlarca kamerayla sizlerin gözü önünde hazırlamayı ve aynı esnada da sunmayı tercih ediyoruz ki elimdeki kalem kağıdın varlığını birazcık da olsa açıklayabiliyor bu durum. Konuşurken yazmak, yazarken sunmak, derken yönetmenim bana tekrar bir işaret çakıyor ve evet, bu bir deneme çekimiymiş.
Arkadaşlar, neden baştan uyarmıyo’sunuz beni, dalga mı geçiyo’dunuz, korkudan altıma ediyorum kaç dakikadır! Neyse, demek ki henüz bir tehlike yok, şimdi rahatladım işte biraz.
Kitaplarını yeni açan seyircilerimiz için o zaman bir kez daha tekrar edelim, bu bir deneme çekimi. Yani şu an istediğim her şeyi yapmakta özgürüm, hapşırabilirim, tıksırabilirim, öksürebilirim, burnumu karıştırabilirim, amuda kalkabilirim, tuvalete gidebilirim, küfredebilirim, sigara içebilirim fakat bunların hiçbirini yapmayacağım ve denemelerin gerçeği taklit etmek konusundaki hassasiyet denemelerine duyduğum saygıdan ötürü, tüm bunlar sanki gerçekmişlercesine hiç bozmadan denemeye devam edeceğim.
Yayınımıza veyahut kimilerinin en başından beri anladığı üzere yayımımıza bir son dakika haberiyle başlıyoruz. Evet, şimdilik ben sözü bırakıyorum ve bandımız geliyor ekranlara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder