Follow by Email

10 Mayıs 2011 Salı

SAÇMALAMA

“Artık çok fazla saçmalıyorum. Bir de üstüne, saçmalayanın bizzat kendim olduğunu marifetmiş gibi söyleyiveriyorum. Bir bahane, bir yalan bulabilsem halbuki  daha fazla utanmama gerek kalmayacak, üstelik takdir bile toplayabileceğim. Desem ki misal, tutunamayan bir arkadaşımın günlükleridir - hatta anlıklarıdır - bunlar, tek bir kelimesine bile dokunmadan beğeninize sunuyorum, her şey ne kadar kolay olurdu o zaman. Ki delilik bir bahane bulup da bir kere zincirlerinden kurtuldu mu nerelere varacağı tahmin edilemez. Dipsiz bir kuyudur, düştükçe düşülür. Hakikaten de delirebilirim kurgu yapacağım derken. Ama belli bir mantığa bile varabilirim nihayetinde. Evet, saçmalıyorum yine, bu kesin."

2010 yılında kendi isteğiyle aramızdan ayrılan can dostum, arkadaşım, kardeşim Hasan Uygur’un günlüğünden bir yaprak getirdik ekranlarınıza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder