Follow by Email

10 Mayıs 2011 Salı

POLİTİK BAŞLANGIÇ

Merhaba, beni tanıyorsunuz, ya torununuz ya çocuğunuz ya yaşıtınız ya da abinizim ben, evet yıllardır bahsedilen Özal gençliğiyim ben. En sonunda konuşmayı öğrendim, okuma-yazmayı söktüm ve işte sizinle yüzleşmek için derhal karşınıza çıktım. N'ooldu şaşırdınız, bu kuşak hiç büyümeyecek, sizin deyiminizle 'apolitik'liğinin içinde sessizce eriyerek yok olup gidecek, kendini iddialara, bahislere, kumarlara, yatırımlara, erkeklere, kadınlara, estetiklere, güzelliklere, reklamlara, görsellere, seslere, sislere kaptıracak ve yazı yazamayacak kadar kör ve çolak mı kalacak sandınız? Böylece hayatlarınızın sonuna kadar arkalarından rahatça atıp tutabilecektiniz. Büyümeyen nesil yoktur, ben büyüyünce bunu öğrendim. İşte şimdi buradayım ve meydan okuyorum halen politik geçinenlere sahip olduğum tüm apolitikliğimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder