Follow by Email

18 Mayıs 2011 Çarşamba

ORTA ÇAĞ

Akademik ve entellektüel feodalitenin bana vaad ettiği ünvanları elde etmem için neye çalışıp neye çalışmayacağıma benim yerime karar verenler tarafından köle gibi çalıştırılmaktan, çalışmaktan vazgeçmiştim sonunda. Ne boka yaradığı belli olmayan binlerce cahil – kimileri de işsiz – sözde soylu dolanıyordu ortalıkta çaresizlik içinde ve böyle bir çağın kaosunda yaşamaktan başka hiçbir günahları olmadan. O güruha ben de katılmayacak, aynı hataya düşmeyecek, yüksek tahsilliyim diyerek tahakkümler kurmayacak, emirler yağdırmayacaktım. Fakat bu bir çözümsüzlüktü, bunun yerine ne koyacağımı ben de bilmiyordum. Bana kalan tek şey kendi derebeyliğimi kurmaktı, halkı ben, kralı ben, ünvanlara, sıfatlara, diplomalara, ortalamalara, referanslara, tavsiye mektuplarına ihtiyacım olmaksızın. Çünkü şatoya internet gelmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder