Follow by Email

8 Haziran 2011 Çarşamba

KORSAN YAYIN YA DA RESMİ AÇIKLAMA

Üstteki öykü şöyle geldi aklıma: Takılıyordum ve kafam öyle bir hale geldi ki kendimi o an, kendini oyalamak için sıkıntıdan sürekli hayal kuran tamamen felçli bir insanın hayali şahsiyeti olarak düşündüm. Yani tüm dünyam o adamın hayalinden ibaretti ve bu sebeple her an tüm hayatımın birden buharlaşabileceğinden korkmaya başladım. Saf bir korku. Varoluşun bir anda yok olabileceği ihtimalinden duyulan daimi tedirginlik. Ani bir aydınlanış. Her şey boşunaymış meğerse itirafı, kaygısı ve rahatlığı belki de biraz. O felçli insanın zihnine geri dönmek en sonunda. Sahip olduğun tüm kurgu yaşamını kaybetmek, hatırlayamamak ve tekrar o hareketsiz insan olmak nihayet.
Bir de yakın bir zamanda uyku felci geçirmiştim bir rüyamda. Biri bana işkence ediyordu. Bir boru soktular boynuma ve aniden hareketsiz kaldım, her şeyin bir rüya olduğunu anladım ama uyanamadım da. Belki de o felçli adamdım gerçekten o anda.
İki anı birleşti ve bu öykü çıktı ortaya. Öykü değil de bence, lüzumsuz bir fantazya. Evham krizi. Başka bir şey değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder