Follow by Email

7 Mayıs 2011 Cumartesi

KİTAP

Bu yazı, 25 Temmuz 2009 tarihinden itibaren birdenbire tüm dünya kitapçılarında kendiliğinden türemeye başlamış ve nereden geldiği halen bir muamma olan, okurunun en iyi anlayabileceği dile kendi kendini çevirebilme yeteneğine sahip mucize kitap “Kitap”ın arka kapağından alınmıştır. Türkçe olarak sunmaktan gurur duyuyoruz:

Yalnız mısınız? Dostunuz mu yok? Kimse artık size bir şey anlatmıyor mu? Açın okuyun beni. Ama çok fazla değil, birkaç sayfa taş çatlasa. Sonra da kapatın. Yine mi sıkıldınız? Ne duruyorsunuz, açın okuyun tekrar! Ve gene ayrılık.
En iyi arkadaşınız olmayı teklif ediyorum size. Uzun nutuklar çekmeyecek, detaylı tasvirler yapmayacak, kapalı imgeler kullanmayacak, anlaşılmaz laflar etmeyecek basit ama sevimli bir arkadaş. Bu kitap bunu sunuyor.
İstediğinizde konuşturup, istediğinizde  susturabileceğiniz birini.
Her seferinde ilginç ve farklı bir şeyler söyleyebilen, asla canınızı sıkmayacak, anlamakta zorluk çekmeyeceğiniz birini.
Her zaman aradığınız birini.
Aç kapat, aç kapat... Cildim o kadar dayanıklı ki!
Ve tüm bunlar beş değil, dört değil, üç ve iki hiç değil, hayır bir de değil, sadecee...
BEDAVA! Bildiğiniz beleş yani.
Ama eğer istemezseniz de almayın, haraç kesmiyoruz tabii, her ne kadar para almasak da. Sizi zorlayan yok. Yazarım beni böyle yazmış, ben ne yapayım! Siz ne yapasınız!
İyi okumalar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder