Follow by Email

8 Haziran 2011 Çarşamba

DÖNÜM NOKTASI

Öyle rastlantısal bir şey olsun ki bu olay benim doğru yolu bulmamı sağlasın, beni yönlendirsin, geleceğimi bu olay belirlesin. Bundan sonraki “ben” artık çıkış noktası olarak bu olayı merkeze alsın. Tüm davranışlarımı söz konusu anının kafada yeniden canlandırılması güdülesin. Yeni başlangıcım bu olsun.
Misal, benim çok yakın bir arkadaşım olsun ve dışişlerinde çalışmak istesin. Uzun bir süreden sonra yabancı bir ülkede büyükelçilikte göreve başlasın. Mevcut terörist gruplardan biri o elçiliği bassın ve arkadaşım öldürülsün. Bu, bende küçük bir politik bilinçlenme filizlendirsin ve bu tohumdan dev gibi bir ağaç çıksın. Yeter ki nefretimi bir yere aktarabileyim, artık sessiz kalmama olanağına kavuşabileyim, bu hak bana verilsin. Belki ben de düşüncelerim uğruna bir terörist olarak nitelendirilecek kıvama gelip bunu göze alabileceğim. Belki. Sadece bir olay yeter. Tutkusuzluk ise beni öldürüyor. Bir terörist bile olabileceğimin nedeni anlamlandırılsın, yoksa hiçbir şeyin anlamı olmaz. Her şeyin sebebi çok önemli. Ayrıca önemsiz, tesadüfi. Bir şeyler başlasın da ne olursa olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder