Follow by Email

10 Mayıs 2011 Salı

ANTİ-DELİ BAŞLANGIÇ

Yok, hayır olmayacak, hiç başlamadan bitiriyorum. Jübilemi yapıyorum ve tedavime nihayet başlıyorum. Fakat hayalgücünün engelleneceğine sebep olabileceğinden ötürü ilaç kullanmayı reddeden David Lynch geliyor hemen aklıma ve daha birçok dahi deli, deli dahi, hani şu dünyayı düşünsel olarak değiştirebilme kudretine sahip tüm insanlar. Acı çekmeye, belki de bundan zevk almaya kasten razı olanlar. Sırf burunlarının dikine gidebilmek, yenilgiyi kabul etmemek için. Binlerce kez deneyip ve yenilip tekrar deneyenler. Fakat ben artık bu çılgınlığa dayanamayacağım. Sesler, korkular, kaygılar bir türlü bitmiyorlar. Bıktım! Bundan böyle normal olacağım. Tepelerden inip düzlüğe döneceğim. Düz olacağım. Bu son garip yazım olacak. Bir daha asla karmakarışık şeyler yazmayacağım. Sıradanlaşacağım. Aliatabakacağım. Okumayı yeni öğrenen birinin anlayabileceği kadar sade olacak yazılarım. İyi mi, kötü mü, bunu hiçbir zaman anlayamayacağım. Bu son olacak. En garibi ilk başta olacak. Benim başlangıcım olacak. Anlaşılmamaya son. İlaçlar sayesinde artık hepiniz herkes gibi olabilirsiniz. Üslubunuz garipsenmeye mahkum kalmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder