Follow by Email

14 Mayıs 2011 Cumartesi

ANLIK

Anlık yazabilme şansım varken neden günlük yazayım diye aklımdan geçirmediğim bir an bile yok. Yazmak için günün sona ermesini, dolayısıyla da yirmi dört saat (seksenaltıbindörtyüz saniye) boyunca aklımdan geçen milyonlarca şeyi unutmayı mı bekleyeceğim illaki diye düşünmeyi de ihmal edemem şu ilk cümleyi yazmayı düşündükten hemen bir an sonra elbette, ki düşünüp de yazmadığım bir an bile olmasın, boşluklar uzamasın, aramız soğumasın. Anlık, saniyelik, kimi zaman saliselik, hadi olmadı dakikalık, saatlik, ama asla günlük değil. Düşünce israfına tahammülüm yok. Her şey kayıt altına alınmalı.
Nanosaniyeler arası düşünsel yolculuğa hoş geldiniz! Hoş bulduk! Ama bu biraz yavaş değil mi, broşürde “nano” yazıyordu! Özür dilerim efendim, şimdilik dakikayla idare edeceksiniz, ama eğer arzu ederseniz ilave bir ücret ödemeniz halinde saniyeye geçirebilirim sizi. Nano değil ama! Hayır, üzgünüz değil. Rezillik bu, dolandırıcılık, üçkağıtçılık, Avrupa'da böyle değil! Burası da Avrupa değil beyfendi, kusura bakmayın kafa yavaş çalışıyor bizim biraz; ama içerik daha samimi, bundan emin olabilirsiniz, ileride daha da hızlanacağız inşallah, neyse buyrun!

PAZARTESİ SAAT 22:30
Acıktığımı düşündüm. Dışarıdan kebap söylesem ne güzel olacaktı ama param yoktu ve evde yemek vardı. Taze fasülyeydi galiba, makarna da olabilir.

PAZARTESİ SAAT 22:31
Yemek yapmam için öncelikle ayağa kalkmayı geçirdim aklımdan fakat çok yorgundum ve uykumun geldiğini fark ettim. Uykum varmış benim. Biraz kestirmek istedim.

PAZARTESİ SAAT 22:40
Şu kısacık uykuda gördüğüm rüya, yıllar sürmüş güzel bir film gibi geldi bana. Her ayrıntısı aklımda. Kaldığım yerden devam etmek ümidiyle tekrar uyumak istiyorum. Bilahare rüyamı da anlatacağım tüm ayrıntılarıyla. Dokuz dakikalık rüyadan kaç sayfa yazı çıkacak kim bilir!

SALI SAAT 11:30
Kolumun üstüne yatmışım gece boyunca. Kolum sanki kopmuş gibi hissediyorum. Kanın damarlara hücum etmesi, hislerin saniye saniye geri gelmesi, karıncalanmalar, çok hoş tüm bunların hepsi. Biraz daha uyuyayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder